Späť

Doprava

Chceme vám robiť radosť. Preto nám na doprave a zákazníckom servise veľmi záleží. Fakt 

Vianočné a novoročné doručovanie 2021

Len máločo môže byť horšie než vianočný darček, ktorý k vám nestihne včas doraziť. Chceme predísť takýmto nepríjemným zážitkom, preto v poslednom predvianočnom týždni objednávajte tovar primárne z našich skladových zásob, prípadne sa o možnosti dodania informujte.

DORUČENIE MIMO BRATISLAVY
Ak si tovar "na sklade" objednáte do nedele 19. decembra 2021, do 23.59 hod, do Vianoc ho garantovane doručíme. 


DORUČENIE V RÁMCI BRATISLAVY
Tovar “na sklade” s doručením do Bratislavy môžete pohodlne objednávať až do 22. decembra 17:00. Objednávky v rámci Bratislavy budeme rozvážať vlastným kuriérom vo štvrtok 23. decembra. Platba na dobierku je možná iba v hotovosti. 

Osobný odber tovaru “na sklade” je možný po telefonickej dohode v našom sklade v Chorvátskom Grobe (Čierna Voda) až do 23. decembra. Platba na dobierku je možná iba v hotovosti. 

Objednávky v termíne od 24. decembra 2021 do 2. januára 2022 budú vybavované od 3. januára 2022. Po dohode je možný osobný odber skladoviek aj v inom termíne.
 

Doprava 

Doprava je zabezpečovaná prostredníctvom kuriérskej služby GLS a jej výška je určená v sume 4,- EUR pre Slovensko a 10,- EUR pre Českú republiku. 

Zásielky doručujeme v pracovných dňoch. V prípade, že vás náš kuriér na zadanej adrese nezastihne, zásielku sa pokúsi doručiť znova o tri pracovné dni. Ak to nevýjde ani na druhý pokus, o opätovné doručenie sa kuriér pokúsi ešte raz o ďalšie tri pracovné dni. Ak vás ani do tretice na adrese nezastihne, doručí tovar naspäť k nám. Preto dávajte pozor a sledujte váš balík online cez link, ktorý od nás dostanete spolu s oznámením o odoslaní tovaru. 
 

Až 20 dní na vrátenie nerozbaleného tovaru

Dávame vám až 20 kalendárnych dní na rozmyslenie, počas ktorých môžete nepoužitý tovar vrátiť bez udania dôvodu. Preto ak si nie ste istí, či si ho chcete nechať, radšej ho neodbaľujte. Vrátiť sa totiž dá len nerozbalený a nepoužitý tovar. Niektoré kúsky sa dajú rozbaliť bez porušenia obalu. Ak ich však chcete vrátiť, obal musí zostať nepoškodený. Preto dávajte veľký pozor. Farba, veľkosť, materiál... to všetko môže vaše rozhodnutie zmeniť. Myslite na to, keď sa tovar rozhodnete rozbaliť. Vymeniť ho nie je problém. Akurát sa ten váš kúsok možno bude páčiť niekomu inému, a tiež by ho rád dostal v tip-top stave, tak ako vy. Preto sa o to musíme postarať. Ak sa rozhodnete využiť túto možnosť a vrátiť tovar do 20 kalenárnych dní, doručte ho na našu poštovú adresu: Coolberry s.r.o., Púpavová 16, 900 25 Chorvátsky Grob, Slovenská republika ako balík bez dobierky. O vrátení tovaru nás prosím predtým informujte na info@coolberry.sk, aby sme boli pripravení a váš tovar prevzali bez zbytočného odkladu. 

 

Bleskové doručenie

Predpokladanú lehotu dodania nájdete v detaile každého produktu. Tovar na sklade odosielame už do 24 hodín od doručenia objednávky. Štandardne sa dodacia doba tovaru na sklade pohybuje od 24 hodín po klasické 3 pracovné dni. Ak je v detaile uvedná doba napríklad 3-5 dní, znamená to, že tovar budeme mať v tejto lehote naskladnený a následne ho doručíme k vám. 

 

POZOR: Mimoriadna situácia s koronavírusom si vyžaduje mimoriadne opatrenia

Situácia nikdy nie je taká zlá, aby nemohla byť ešte horšia. Sme radi, že naša zmluvná prepravná spoločnosť sa rozhodla aj v týchto náročných dňoch doručovať zásielky podľa možností v roky udržiavaných štandardoch. Aby však doručovanie prebiehalo bezpečne a samotní kuriéri boli chránení voči možnej nákaze, nevyhnutne musela pristúpiť k mimoriadnym opatreniam súvisiacimi s preberaním zásielok od kuriérov. 

Vo všeobecnosti by sme vás radi vyzvali k zodpovednému správaniu sa a zvýšenej empatii, ktorá je teraz základným kameňom úspechu aj pri doručovaní balíkov.

Radi by sme vás tiež požiadali, aby ste:

- za objednaný tovar zaplatili vopred (platobnou kartou, cez PayPal alebo bankovým prevodom) alebo v prípade dobierky využili platbu kartou u kuriéra. Eliminovaním nevyhnutného osobného kontaktu kuriéra s príjemcom sa výrazne znižuje možnosť prenosu nákazy a tiež zrýchľuje proces doručovania balíkov.

- si pre objednaný tovar prišli k vozidlu kuriéra a nevyžadovali od neho doručenie priamo pred bytové dvere, do kancelárie v obchodnom centre. Príjemca by mal zároveň pri preberaní rovnako ako kuriér používať ochranné pomôcky (rúško, rukavice...) a dodržiavať bezpečný odstup od kuriéra.

- aby ste v prípade, že sa nachádzate v nútenej karanténe, o tejto skutočnosti informovali kuriéra ešte pred samotným doručením balíka.

- neadresovali balíky do zatvorených prevádzok, škôl, predajní, keďže takéto balíky nám prepravca vráti späť. V prípade, ak ide o doručovacie miesto, na ktorom sa napriek všeobecnej karanténe nachádzate a viete balík prevziať, je nevyhnutné aby ste na v objednávke uviedli svoje meno a mobilný telefonický kontakt, na ktorom vás kuriér bude vedieť zastihnúť v čase doručovania.

Spoločnosť GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., ktorá je našim zmluvným dopravcom aktuálnu náročnú situáciu neustále vyhodnocuje a pristupuje k potrebným opatreniam. Napriek veľkej snahe o zachovanie roky udržiavaných kvalitatívnych štandardov, však z uvedených dôvodov môže dôjsť k omeškaniu niektorých balíkov, za čo sa vopred ospravedlňujeme.

Ďakujeme že nás chápete. Bude dobre.

coolberry.sk team