Späť

Doprava

Chceme vám robiť radosť. Preto nám na doprave a zákazníckom servise veľmi záleží. Fakt veľmi. 

Doprava zadarmo

Áno, je to pravda. U nás kupujete len tovar, nie dopravu. Preto je v rámci Slovenska zadarmo. Vždy a bez výnimky. Aj keď ste z Bratislavy a okolia, už nemusíte pre tovar chodiť osobne aby ste ušetrili. Doprava zadarmo platí aj pre vás. Doprava do Českej republiky je spoplatnená sumou 10,- EUR. 

Zásielky doručujeme v pracovných dňoch. V prípade, že vás náš kuriér na zadanej adrese nezastihne, zásielku sa pokúsi doručiť ešte raz o tri pracovné dni. Ak to nevýjde ani na druhý pokus, kuriér doručí tovar naspäť k nám.
 

Až 20 dní na vrátenie nerozbaleného tovaru

Dávame vám až 20 kalendárnych dní na rozmyslenie, počas ktorých môžete nepoužitý tovar vrátiť bez udania dôvodu. Preto ak si nie ste istí, či si ho chcete nechať, radšej ho neodbaľujte. Vrátiť sa totiž dá len nerozbalený a nepoužitý tovar. Niektoré kúsky sa dajú rozbaliť bez porušenia obalu. Ak ich však chcete vrátiť, obal musí zostať nepoškodený. Preto dávajte veľký pozor. Farba, veľkosť, materiál... to všetko môže vaše rozhodnutie zmeniť. Myslite na to, keď sa tovar rozhodnete rozbaliť. Vymeniť ho nie je problém. Akurát sa ten váš kúsok možno bude páčiť niekomu inému, a tiež by ho rád dostal v tip-top stave, tak ako vy. Preto sa o to musíme postarať.
 

Vrátenie nerozbaleného tovaru zadarmo

Ak vám nepoužitý  tovar nevyhovuje, jednoducho nám ho vráťte. Zavolajte nám alebo pošlite e-mail s požiadavkou na vrátenie tovaru a my k vám pošleme nášho kuriéra, ktorý tovar zadarmo vyzdvihne a doručí k nám. Vy ho iba starostlivo zabalíte a vyplníte formulár na odstúpenie od zmluvy a priložíte doklad o kúpe. Ostatné už je na nás.
Vrátenie tovaru na naše náklady zabezpečujeme iba vrámci SR. 
 

Bleskové doručenie

Predpokladanú lehotu dodania nájdete v detaile každého produktu. Tovar na sklade odosielame už do 24 hodín od doručenia objednávky. Štandardne sa dodacia doba tovaru na sklade pohybuje od 24 hodín po klasické 3 pracovné dni. Ak je v detaile uvedná doba napríklad 3-5 dní, znamená to, že tovar budeme mať v tejto lehote naskladnený a následne ho doručíme k vám. 

 

POZOR: Mimoriadna situácia s koronavírusom si vyžaduje mimoriadne opatrenia

Situácia nikdy nie je taká zlá, aby nemohla byť ešte horšia. Sme radi, že naša zmluvná prepravná spoločnosť sa rozhodla aj v týchto náročných dňoch doručovať zásielky podľa možností v roky udržiavaných štandardoch. Aby však doručovanie prebiehalo bezpečne a samotní kuriéri boli chránení voči možnej nákaze, nevyhnutne musela pristúpiť k mimoriadnym opatreniam súvisiacimi s preberaním zásielok od kuriérov. 

Vo všeobecnosti by sme vás radi vyzvali k zodpovednému správaniu sa a zvýšenej empatii, ktorá je teraz základným kameňom úspechu aj pri doručovaní balíkov.

Radi by sme vás tiež požiadali, aby ste:

- za objednaný tovar zaplatili vopred (platobnou kartou, cez PayPal alebo bankovým prevodom) alebo v prípade dobierky využili platbu kartou u kuriéra. Eliminovaním nevyhnutného osobného kontaktu kuriéra s príjemcom sa výrazne znižuje možnosť prenosu nákazy a tiež zrýchľuje proces doručovania balíkov.

- si pre objednaný tovar prišli k vozidlu kuriéra a nevyžadovali od neho doručenie priamo pred bytové dvere, do kancelárie v obchodnom centre. Príjemca by mal zároveň pri preberaní rovnako ako kuriér používať ochranné pomôcky (rúško, rukavice...) a dodržiavať bezpečný odstup od kuriéra.

- aby ste v prípade, že sa nachádzate v nútenej karanténe, o tejto skutočnosti informovali kuriéra ešte pred samotným doručením balíka.

- neadresovali balíky do zatvorených prevádzok, škôl, predajní, keďže takéto balíky nám prepravca vráti späť. V prípade, ak ide o doručovacie miesto, na ktorom sa napriek všeobecnej karanténe nachádzate a viete balík prevziať, je nevyhnutné aby ste na v objednávke uviedli svoje meno a mobilný telefonický kontakt, na ktorom vás kuriér bude vedieť zastihnúť v čase doručovania.

Spoločnosť GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., ktorá je našim zmluvným dopravcom aktuálnu náročnú situáciu neustále vyhodnocuje a pristupuje k potrebným opatreniam. Napriek veľkej snahe o zachovanie roky udržiavaných kvalitatívnych štandardov, však z uvedených dôvodov môže dôjsť k omeškaniu niektorých balíkov, za čo sa vopred ospravedlňujeme.

Ďakujeme že nás chápete. Bude dobre.

coolberry.sk team